Joopa.. Elikkäs oon täällä pääsiäis"vapaata" vielä viettämässä vanhempien luona.. Uuvatti kun olen ni otin reissuun lankoja vaan enkä keskeneräsiä töitä lainkaan!! Mikä mua vaivaa? Sama pää kesät talvet...

Noh, täällä on tullu sitte noita lankavarastoja kasvatettua.. Kirpparilta kävin hakemassa parempaan kotiin 9 kerää ihania puuvillalankoja <3 (4 kerää vihreetä, 4 pinkkiä ja 1 liila) tiedä sitten mihin päätyvät mutta pääasia että ovat.

Pitihän sitä sitten äidin varastoistakin jotain napata, pääasiassa sekalaisia puuvillalankoja, mutta löyty pari villalankakerääkin.. Ja kirjahyllystä nappasin ikuiseen lainaan Venla kodin suuri käsityökrijasto-kirjasarjan ensimämisen osan: Neulonta, virkkaus, solmeilu, kudonta. Vuodelta 82. Aika mielenkiintosia malleja mut tekniikoiden takia mä tuon joinkkasinkin..

Tässä varsinaisen työn puuttuessa oon sitte näperrelly jos jonkunlaisia mallineuleita ja virkkauksia tosta kirjasta.. Ja alotin virkkaamaan kuuttia Elinan Neuleblogista löytämälläni ohjeella ( http://bambupuikot.blogspot.com/2006/06/ohje-hyljeveljeksiin.html ) tykkään norpista ehkä eniten <3.

-J