jeppojei. taas on ollut irtohiatehdas käynnissä!
1372005.jpg
tällaiset lähti tännään postissa hankasalmele asti ystävän kätösiä lämmittämään. punasta woolia. konneen näytölä kuumista kuumin <3

1372008.jpg
tällaset vaihtaa tunnin sisällä omistajaa. täyspitkät ja niin pienet ettei mun kätösiin mahdu. woolia.

irtohiatehdas on muuttunut pipotehtaaksi. teon alla tällä hetkellä kolme. kuvamateriaalit myöhemmin :)
olis hirveä hinku pitkiin villasukkiin. tai muovisukkiin joihin on vaan oikeisiin paikkoihin lisätty villasekotelankaa. nimittäin nämä villat ja villasekotteet mitä mulla (ja äitin ja muorivainaan kätköissä) vielä on, saa luvan riittää mulle loppuelämäks. wool business is cruel business. ei kiitos mulle ennää. ja kyllä, olen tehnyt tämän päätöksen ennen sitä 45min dokkaria merinovillan tuotantotavasta.

-J